Informasjonsstrategi 2008 - 2010

Om publikasjonen

  • Utgitt: april 2008
  • Serie: --
  • Type: Strategier
  • Utført av: --
  • Bestilt av: --
  • Land:
  • Tema: Media og kommunikasjon
  • Antall sider: 12
  • Serienummer: --
  • ISBN: 978-82-7548-291-2
  • ISSN: --
Bestill gratis papirutgave:

Norads virksomhetsidé om å være Norges kompetansesenter for internasjonalt utviklingssamarbeid i den globale kampen mot fattigdom, kan best virkeliggjøres hvis vi også har et aktivt og offensivt informasjonsarbeid.

Eksternt skal informasjonsarbeidet synliggjøre Norads kompetanse og bidra til mer kunnskap om etatens virksomhet og bistandens resultater innen for norsk utviklingspolitikks rammer. Internt kan godt informasjonsarbeid bidra til samling om felles mål og økt forståelse for etatens rolle og totale virksomhet.

Vi er en etat som har mye på hjertet om viktige saker. For å nå ut, må vi være
synlige og tydelige. Vi må gripe sjansene, bruke de anledningene som byr seg, og være aktive for å skape nye muligheter. Vi må bruke et språk som folk
utenfor vår egen krets kan forstå.

Åpenhet, synlighet og engasjement er nøkkelord i Norad informasjonsstrategi 2008 - 2010.

Informasjonsdirektør Eva Bratholm, 7. mars 2008

Publisert 16.01.2009
Sist oppdatert 16.02.2015